Κυριακή 10 Αυγούστου 2008

Το blog της εβδομάδας

Φαιδροί αναγνώστες,

Καλημέρα από τη Σκοτεινή Πλευρά των blog. Γύρω μου οι ηλιαχτίδες της πρώτης μέρας μιας καινούριας βδομάδας. Το σκοτάδι μοιάζει να αποτραβιέται από τη γη, στη φωλιά του στα βάθη του ορίζοντα. Κι όμως, δίπλα μου κάθεται και με κοιτά στωικά ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου- ένα ποτήρι Southern Comfort- και από το ηχοσύστημά μου και τα βάθη του χρόνου ακούγεται η Liza Minelli να τραγουδάει "All that jazz". Είμαι έτοιμος να γράψω.

Έψαξα και έψαξα στο διαδίκτυο- οι bloggers αμέτρητοι σα τ' αστέρια- πώς να διαλέξεις ανάμεσα σε τόσα αστέρια το πιό λαμπερό; Τύποι που φτιάξανε blog για να μοιραστούνε την οικογενειακή τους ευτυχία και την παραμικρή μύξα του νεογέννητου παιδιού τους, εθνικιστές, αλλοπαρμένοι ποιητές Φανφάρες, συνωμοσιολόγοι και κατά φαντασία δημοσιογράφοι...

Κι όμως, εκεί που ξεφύλλιζα τις ηλεκτρονικές σελίδες, Είδα το Φως Του Κυρίου! Αυτό ήταν! Κεραυνοβόλος έρωτας! Εδώ έχει πολύ ψωμί!


Ο αγαπητός κ.κ. Δημήτριος... Ευγενικός (!) με το blog του "Η Εστία της Ψυχής μου" κερδίζει αμαχητί τον τίτλο του blog της εβδομάδας. Πώς αυτοπροσδιορίζεται; " Ένας Χριστιανός,της Ανατολικής, Ορθόδοξης Εκκλησίας "... Τί κομμάτι έχει βάλει ως υπόκρουση; "Να μεγαλώσεις, να γίνεις διγενής, τα σύνορα της γης να προστατεύεις " !!! Το blog είναι ένα "πνευματικό ημερολόγιο" αφιερωμένο στον Ιησού, τη Μαρία, τον Ιωσήφ και το υπόλοιπο παρεάκι της Ναζαρέτ...

Αναφέρω και ένα χαρακτηρηστικό απόσπασμα ( με μπλε χρώμα οι δικές μου σημειώσεις)

"Μου πείρε πολλά χρόνια Πνευματικής Ζωής (έτσι όπως το θέτει, φαντάζομαι ότι θα έχει μελετήσει πολλές επιστήμες και θρησκείες) να καταλάβω ότι θα πρέπει να εκτιμήσω ως τη μεγαλύτερη νοημοσύνη (με αυτά που βλέπω στη γη, σιγά τον ανταγωνισμό που έχει), ευφυία και σοφία στον κόσμο, το να δοξολογώ... τον τριαδικό (το ξεκαθαρίζει, για να μη παρεξηγήσουμε και μπλεχτούμε με filioqve, προτεστάντες και λουθηρανούς) μας Θεό αδιαλείπτως.... Άγιος ο Θεός, Άγιος Ισχυρός (!!!)...." κτλ κτλ...

Δε θέλω να κάνω κάποιο σχόλιο επ' αυτού του blog, πρώτον επειδή μιλάει μόνο του, και δεύτερον επειδή δε θέλω να γίνω περισσότερο κακός απ' όσο είναι απαραίτητο για να πάω στην Κόλαση- αν ο κ.κ. Δημήτριος Ευγενικός είναι ευτυχισμένος με την πίστη του, την Αγία Γραφή και το ψαλμολόγιο, ποιός είμαι εγώ που θα τον κρίνω;

Το μόνο που θέλω να πω είναι ότι με εξέπληξε αρνητικά ο κ.κ. Ευγενικός, δείχνοντας ότι δεν του ταιριάζει αυτό το επίθετο. Έχει μετριασμό σχολίων, και λογόκρινε ένα σχόλιό μου, που ειλικρινά σας λέω, σε αντίθεση με τα πιό πολλά μου σχόλια, δεν ήταν ούτε προσβλητικό ούτε ειρωνικό.

Δεν πειράζει αγαπητέ κ.κ. Δημήτριε Ευγενικέ , ας είστε καλά και είθε ο Κύριος να φωτίζει τον δρόμο σας, οδηγώντας σας στο φωτεινό μονοπάτι της ταπεινότητας και της μεταμέλειας- δε σας κρατάμε κακία.

http://dimitrioseugenikos.pblogs.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: