Κυριακή 10 Αυγούστου 2008

Εισαγωγή

Φαιδροί αναγνώστες μου,

αφού τάραξα, λίγο, τα νερά της μπλογκόσφαιρας με τις επιθέσεις μου, ήρθε η ώρα να κάνω την πρώτη μου ανάρτηση.

Πριν περάσω στο κυρίως θέμα, θα ήθελα να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα για 'μένα.

1. Ποτέ οι επιθέσεις μου δεν είναι προσωπικές, δηλαδή δεν γνωρίζω τα θύματά μου και στην πραγματική ζωή, ούτε με πληρώνει κάποιος. Δεν είμαι ρατσιστής. Μισώ τους πάντες εξίσου.

2. Εξερευνώ την τέχνη του να προσβάλλεις χωρίς να βρίζεις. Δε θα βρείτε εύκολα στις αναρτήσεις μου ή στα σχόλιά μου βρισιές.

3. Κάποιος blogger ονόματι ναπολέων (;!) με κατηγόρησε για μεγαλομανία, έπαρση, κομπλεξισμό και χυδαιότητα. Αυτές είναι οι καλές μου πλευρές.

4. Πολλές φορές τα θύματά μου είναι άνθρωποι πιό έξυπνοι, πιό μορφωμένοι και πιό καταρτισμένοι από 'μένα, και το ξέρω. Η ωριμότητά τους, όμως, φαίνεται απ' την αντίδρασή τους. Όπως και το χιούμορ τους.

5. Δεν είμαι η Mary Poppins.

Dark Conofman
10/08/08

4 σχόλια:

Sike είπε...

"Η ωριμότητά τους, όμως, φαίνεται απ' την αντίδρασή τους"

κι εσύ τώρα πραγματικά δεν θεωρείς κομπλεξικό κι ανώριμο το να προσβάλλεις τους άλλους και να έχεις την απαίτηση να αποδεικνύουν τον εαυτό τους και την ωριμότητά σου σε σένα; Σε σένα!!

Ενοχλητικοί και μισητοί σχολιαστές υπάρχουν, συγνώμη που στο λέω, πολλοί. Θα μπορούσες να είχες πραγματικά μεγάλες προοπτικές ως αντι-μπλόγκερ, αλλά μια προϋπόθεση γι' αυτό είναι να μην το διαλαλεί κι ο κώλος σου.

Κάνε το καλό, και ρίξτο στο γιαλό.

Ο τρόπος που επέλεξες να προωθηθείς μόνο κόμπλεξ δείχνει και απέχθεια προκαλεί. Όπως επίσης και το ότι ενώ εσύ επιτίθεσαι σε "ανυπεράσπιστα" μπλογκς, στο δικό σου έβαλες μετριασμό. Παίξε το ανώτερος απενεργοποιώντας τα τελείως αν έχεις πρόβλημα με κάτι που θα (προκαλέσεις να) σου γράψουν.

Δικαίωμά σου να καυστηριάζεις όποιον θες (μάλλον, όποιον επιτρέπει τα σχόλια στο μπλογκ του) αλλά να θυμάσαι τον ορισμό του μπλογκ: είναι πάνω απ' όλα προσωπική εκτόνωση του καθενός και δεν έχει υποχρέωση να ακολουθεί όποιεσδήποτε γραμμές.

δε χρειάζεται να μου εγκρίνεις το σχόλιο :)

Dark Conofman είπε...

Μικρέ Sike,

Σχολιαστές υπάρχουν όντως πολλοί (όπως εσύ, για παράδειγμα), αλλά κανένας οργανωμένος αντι- blogger.

"Να αποδεικνύουν τον εαυτό τους σε 'σενα;". Δεν αποδεικύουν τίποτα σε 'μένα, γιατί όπως έχω δηλώσει, 1. Εγώ είμαι απεχθές κάθαρμα 2. Δεν πρόκειται ούτως ή άλλως να κάνω κοπλιμέντα- δεν είμαι η Mary Poppins.Το θέμα είναι να δείξουν στους εαυτούς τους και τους αναγνώστες τους τί είναι στ' αλήθεια.

Για παράδειγμα, κάτι αριστεροί φερόμενοι ως προοδευτικοί και πολιτισμένοι που χρησιμοποιούν εκφράσεις νταλικέρηδων, αποτελούν από μόνοι τους παράδοξο.

"Ο τρόπος που επέλεξες να προωθηθείς..." Κατ' αρχάς δεν προωθώ τον εαυτό μου, αφού ενεργώ υπό ψευδώνυμο-μπορώ να σου υποδείξω πολλούς που χρησιμοποιούν τα blog για να προωθηθούν-δεν είμαι εγώ. Εγώ προωθώ το anti-blogging. Κατά δεύτερον, πώς περίμενες να προωθήσω ένα αντι-blog; Στέλνοντας καλάθια με φρούτα, σοκολατάκια και λουλούδια;

"Σχολιαστές ενοχλητικοί και μισητοί υπάρχουν πολλοί"- σίγουρα, αλλά κανένας αντι-blogger- αν ξέρεις κανένα προγενέστερο , στείλε μου τη διεύθυνση του blog του.

Όσο για το μετριασμό σχολίων, τον έβαλα γιατι αν ένας πολιτισμένος όπως εσύ γίνεται χυδαίος ("μη το διαλαλεί ο κώλος σου") σκέψου τί μπορεί να πει κάποιος με λιγότερο χιούμορ από 'σένα (αν υπάρχει τέτοιος άνθρωπος), και δεν υπάρχει λόγος κάτι που ξεκίνησε με σκανταλιάρικη και χιουμοριστική διάθεση να λήξει με άσχημο τρόπο.

Επίσης, θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι σε αντίθεση με κάποιους δε βρίζω ποτέ- με το να βρίζεις σε blog το μόνο που καταφέρνεις είναι: 1. Να δείξεις κάποια πράγματα για το επίπεδο και τα παιδικά σου χρόνια 2. Να δείξεις ότι δε διαθέτεις αρκετή φαιά ουσία και πρωτοτυπία για να σχηματίσεις ένα προσβλητικό επιχείρημα, και καταφεύγεις σε προσβλητικές λέξεις, και 3. Εξισώνεις το γραπτό με τον προφορικό λόγο, ακυρώνοντας το νόημα ύπαρξης του πρώτου (ίσως αυτά που λέω είναι ψιλά γράμματα για 'σένα).

Κρίμα sike, γιατί είχα την εντύπωση ότι οι Κύπριοι είναι ανοιχτόμυαλοι και έχουν χιούμορ. Σε πόσους καλούς κανόνες είσαι εξαίρεση;

Dark Conofman
11/08/08

enfant raté είπε...

Πωπω ρε Σκοτεινέ Εκδικητή, πρέπει να βαριέσαι αφόρητα τη ζωή σου...

Καλές βουτιές, διαδικτυακές και μη.
Χαιρετώ.

Dark Conofman είπε...

Μικρέ enfant rate,

το σχόλιό σου είναι άσχετο. Αν σου έλεγα τα πιθανά σημεία όπου μπορεί να βρίσκομαι σε μια βδομάδα από τώρα, καθώς και το πόσα διακυβεύονται αυτό τον καιρό στη ζωή μου, θα νόμιζες ότι εκμεταλλεύομαι την ανωνυμία μου για να λέω αρλούμπες.

Όσο για το μπλογκ σου, το είδα, και δεν μπαίνω καν στον κόπο να του επιτεθώ.