Δευτέρα 25 Αυγούστου 2008

Ο Τρυφερός Πράκτορας

Αγαπητοί φίλοι μου,

έλειπα για διακοπές την εβδομάδα που πέρασε, κι έτσι δεν μπόρεσα να αποτυπώσω στο ηλεκτρονικό χαρτί τις σκέψεις μου. Σας έλειψα;

Ήμουν στο μαγευτικό Άνω Στριμοχτονήσι,όπου και ξόδεψα τις οικονομίες όλου του χειμώνα- αλλά άξιζε. Κάποιος κακοπροαίρετος μπορεί να πει οτι στο πλοίο ήμασταν στριμωγμένοι, ακριβώς όπως στην Αθήνα. Ή ότι στις παραλίες ήμασταν στριμωγμένοι, ακριβώς όπως στην Αθήνα. Ή ότι οι άνθρωποι ήταν οι ίδιοι που είναι και στην Αθήνα, απλά το παίζουν πιό ξέγνοιαστοι. Ή μπορεί να πει ότι το να χορεύεις μέχρι το πρωί από τσιφτετέλι μέχρι ραπ με τις ίδιες ακριβώς κινήσεις, πίνοντας ποτά που είναι μπόμπες και πληρώνοντάς τα σα γαλλική σαμπάνια, και το ξημέρωμα να σέρνεσαι κυριολεκτικά και να ξερνάς, και μετά να κοιμάσαι σε ένα παγκάκι που μυρίζει κάτουρο... κάποιος κακοπροαίρετος μπορεί να πει ότι αυτό δεν είναι διασκέδαση.Ας λένε ότι θέλουνε- τί ξέρουν αυτοί από διασκέδαση;

Τώρα είμαι στο σπίτι μου, η γάτα μου η Ψιτψίτ είναι στα γόνατά μου και μπροστά μου η οθόνη του υπολογιστή. Γυρνάω λίγο να κοιτάξω την τόσο αγαπητή και ταφτόχρονα τώσο μισητή πόλη, την Αθήνα, από το παράθυρό μου. Μια θλίψη με κυριέβει, για το καλοκαίρι που έφυγε τρέχοντας, σα το νερό της βρύσης όταν ξεπλένεις το λάχανο. Παίρνω μια βαθυά ανάσα, παίρνω κουράγιο και ξεκινώ να γράφω.... κτλ, κτλ....

Αναρτηθηκε απο Μαίρη Παναγιωταρά

4 ονειροπολήσεις:

Ο ΘελωΝαΣεΠηδηξω ΚαιΚανωΟτιΜαγευομαιΑποΤαΓραπταΣου ειπε:
Μαράκι, άλλη μια φορά μας ενθουσίασες με αυτά που λες. Η φαντασία σου είναι ανεξάντλητη. Ο λόγος σου είναι ουσιώδης και συγκροτημένος...Τώρα που το θυμήθηκα, πότε θα πάμε για το καφεδάκι που λέγαμε;

Ο ΠαιρνωΠρεζα ΣτηνΚαλογρεζα είπε:
Χεχεχε γκρρρρερ πφαλατυσ΄ ηγ γηγησφκ

Η FraterniteEqualite LouisVitton&Prada είπε:
Αχ Μαράκι γλυκουλίνι μου γουάου ρε συ δηλαδη ενταξει τι να πω εισαι πολυ ο κέη κοριτσάρα μου πες τα συνεχισε να τα λες οπως μονο εσυ ξερεις και να τα χωνεις γουαου και τι να πω ο κεη λεμε φιλεναδα εισαι αστερι χεστηκε το κανισακι μου σε κλεινω παω να τα μαζεψω

Ο ΒαζεLooser ειπε:
Γεια σου ξαδερφη βασικα δε διαβασα τι εγραψες αλλα συμφωνω απολυτα τα λες γαματα συνεχισε, και επ' ευκαιρια θελω να ρωτησω αν εμαθε κανεις ποια θα ειναι η καινουρια μεταγραφη για το Βαζελο και στη συνεχεια να πω οτι χαλιεμαι ρε γαμωτο που στις ειδησεις ολο με μαλακιες ασχολουνται για τη Ρωσσια και καποια Οχετια και παπαριες και δε λενε τιποτα για το Βαζελο-ειναι ολα συνωμοσιες του Κοκκαλη που αγορασε κρυφα ολα τα καναλια, και μη θυμηθω τωρα τι ειχε κανει το '87 ο Γαυρος....

Φαιδροί αναγνώστες,

Φυσικά τα παραπάνω δεν είναι από πραγματική ανάρτηση, αλλά είναι μια διακωμώδηση των μπλογκς που συναντάω. Εννιά στα δέκα μπλογκ είναι σε αυτό ακριβώς το στυλ, μπλογκς-ημερολόγια, ημερο-μπλογκς. Μπλογκς που γράφουν άτομα με ψευδαισθήσεις μεγαλείου, που νομίζουν ότι είναι τόσο καλοί συγγραφείς και τόσο ενδιαφέροντα άτομα, που ακόμα και το τί ώρα ξυπνήσαν και τί ώρα κοιμηθήκαν είναι θέμα που θα προκαλέσει ρίγη συγκίνησης σε χιλιάδες αναγνώστες.

Εσύ φίλε, που είσαι δημιουργός ενός τέτοιου μπλογκ, πες μου, γιατί το κάνεις; Γιατί δε γράφεις ένα απλό ημερολόγιο; Η μόνη χρησιμότητα του μπλογκ σου είναι ότι αν κάποτε στη ζωή σου κάνεις κάτι σημαντικό (όπως να πυροβολήσεις τον Υπουργό Δημόσιας Τάξης στο κούτελο) η ασφάλεια και τα media θα έχουν ένα πλήρες αρχείο της ξαφνικά ενδιαφέρουσας, μες τη μηδαμινότητά της, ζωής σου.

Απογοητεύομαι βλέποντας εκατοντάδες από αυτά τα μπλογκ, τα οποία δεν μπαίνω καν στον κόπο να τους επιτεθώ. Διαπιστώνω μια έλλειψη φαντασίας, πρωτοτυπίας και αίσθησης του χιούμορ.

Εν πάση περιπτώσει, αρκετά blog-φιλοσόφησα και πάλι. Ας περάσω στο κυρίως θέμα. Το blog αυτής της εβδομάδας δεν έχει κάτι περίεργο- είναι απλά ένα ενημερωτικό blog. Αυτό που ίσως βρείτε ενδιαφέρον, είναι η είδηση που περιέχει. Δεν ξέρω αν αυτή η είδηση μεταδόθηκε και από την τηλεόραση, αλλά εγώ εδώ την πρωτο-είδα.




http://einai-gegonos.pblogs.gr/2008/08/omofylofiloi-mystikoi-praktores.html

Στη Μεγάλη Βρετανία ξεκίνησαν να στρατολογούν και...ομοφυλόφιλους μυστικούς πράκτορες. Αυτό που προσέθεσε μια νότα ευθυμίας στη βαρετή blog-αναζήτησή μου μέσα στα πληκτικά ημερο-blogs, ήταν που συνάντησα αυτή την είδηση, και φαντάστηκα έναν James Bond με στυλάκι Elton John.

Σκεψου τον Sean Connery να μπαίνει σινάμενος κουνάμενος σε ένα gay bar, και να καμακώνει ένα γυμνασμένο τεκνό με string, που χορεύει στη μπάρα. Ταυτόχρονα, παραγγέλνει με τη παχιά Σκωτσέζικη προφορά του ( που όμως είναι 3 οκτάβες πιό ψηλή από το κλασικό) ένα Σπέρμα του Μπαρμαν (και την ώρα που το παραγγέλνει κοιτάει πονηρά και τον μπαρμαν).

Ανάμεσα στα gadgets του, ο ομοφυλόφιλος μυστικός πράκτορας έχει και λιπαντικό δύο ουσιών, που όταν αναμιχθούν γίνεται εκρηκτικό, δονητή που μετατρέπεται σε γάτζο για να σκαρφαλώνεις σε κτίρια, και πολλές τσάντες Louis Vitton που δεν έχουν κάποια εξαιρετική ιδιότητα, αλλά ταιριάζουν διαολεμένα με το φούξια συνολάκι του.

Dark Conofman

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το "σπέρμα του μπάρμαν" έχει αλκοόλ?

Dark Conofman είπε...

Νομίζω πως ναι- νομίζω πως φτιάχνεται με 2 αλκοολούχα ποτά, αλλα δε θυμάμαι ποιά.

Ανώνυμος είπε...

πιονέρισσα (πιονιέρισσα)

Apofasiste eseis pou 3erete kalyterh or8ografia pws na to grpasw thn allh fora

Faidrh anagnwstria So_Far

PS opws leme pssss! palhkari
Giati thn peftete toso agria stous bloggers ? Oikopedo tou mpampas sas einai h mplogkosfaira kai thn kataxrwntai ?

Dark Conofman είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Προς πιονέρισσα:
α) επειδή χρησιμοποιείς πληθυντικό,
β)επειδή ακούγεσαι καλό ανθρωπάκι (το υποκοριστικό χαιδευτικά και όχι υποτιμητικά),
γ)επειδή στο δικό μου μπλόγκ δε γράφει κανείς σχόλια για να του απαντήσω,
δ)επειδή με πειθεις ότι πραγματικά πληγώθηκες από κάποια σχόλια (υποθέτω του νταρκ σε κάποιο θλιβερό άρθρο δικό σου η φίλου σου),
ε)επειδή έχω από παιδί τη τάση να φυτρώνω εκεί που δε με σπέρνουν (με πρώτη τη μήτρα της μάνας μου),

-----------------------
για όλους τους ανωτέρω λόγους , θα σου απαντήσω εκ μέρους του εαυτού μου (δεν ξέρω για τον ντάρκ και δε με πολυ νοιάζει κι όλας) τα εξής :
------------------------

1)ναι είναι χωράφι του μπαμπά μας και αυτό δε το λέω εγώ αλλά η Γκούγκλ που μας δίνει αυτές τις δυνατότητες (να μπαίνουμε σε όποιο μπλόγκ μας γκαυλ...ε,χμ,χμ...ερεθίσει, και να γράφουμε ότι μας επιτρέπει η αγωγή και η ηθική μας και ότι μας επιβάλει η λογική και το φιλότιμό μας).
2)ακόμα και αν δεν ήταν χωράφι του μπαμπά, πάλι το ίδιο θα κάναμε γιατί αυτό δεν το αποφασίζουμε εμείς αλλά η όρεξή μας. Ναί μαντάμ, άλλοι αρέσκονται στο να γράφουν συμβουλές για το πως θα βελτιώσετε το pc σας και εμείς, αρεσκόμαστε να επαναφέρουμε (ή τουλάχιστον να προσπαθούμε)τον εγωισμό, την ωραιοπάθεια, τη ματαιοδοξία, την
ημιμάθεια,τη
μισαλοδοξία, την αυτοπεποίθηση και τα κόμπλεξ κάποιων συνανθρώπων, σε φυσιολογικά για την εποχή επίπεδα.
3) Ελπίζω να μην διαβιώνετε , μαντάμ, στην Ελλάδα γιατί αν αγανακτείτε έτσι από ένα-δυό προκλητικά σχόλια στο ίντερνετ, δε μπορώ να φανταστώ τι ψυχολογική και συναισθηματική επίδραση θα είχε πάνω σας πχ μία πεντάλεπτη διαδρομή με ταξί.
4)Σας παρακαλώ, μαντάμ, αν απαντήσετε σε αυτό το σχόλιο, μην είστε επιθετική γιατί είναι η πρώτη φορά που απευθύνομαι τόσο ευγενικά σε κάποιον στο διαδίκτυο και θα πληγωθώ σε περίπτωση μη αναγνώρισης αυτής μου της πρωτοφανούς αβρότητας.Σε διαφορετική περίπτωση, θα επανολισθήσω στις γραφικές,πλην όμως δοκιμασμένες και αποτελεσματικές ... χριστοπαναγίες.
Αυτά από εμένα, περιμένω να δώ τι παπαριές θα σκεφτεί να απαντήσει και ο ντάρκ που είναι και του καταστήματος.

Dark Conofman είπε...

McLoud ,
σε ευχαριστω για τα σχολια σου, παρ ολα αυτα θελω να σου πω οτι αυτο ειναι ενα μοναχικο και οχι ενα συμμετοχικο blog- δεν ψαχνω συνοδοιπορους ουτε θαυμαστες- μονο αξιολογους εχθρους (αλιμονο-πολυ σπανιοι στις μερες μας).

Οσο για τη μικρη So far- δεν αποφασισα εγω για το οτι η πιονιερισσα λεγεται ετσι, αλλα η ελληνικη γλωσσα. Αν σε στεναχωρει, ας το αλλαξουμε.

Η μπλογκοσφαιρα δεν ειναι τσιφλικι μου- δεν λογοκρινω ουτε απαγορευω μπλογκ- απλα τα σχολιαζω, οπως δικαιουμαι να κανω.

Επισης, δε θα αναφερομουν ποτε στο δικο σου πατερα, και λυπαμαι που το εκανες εσυ.

Εγω ποτε δε βριζω και ποτε δε γινομαι χυδαιος. Ο ψυχραιμος αναγνωστης κρινει το επιπεδο σας απο τις αντιδρασεις σας.

Ανώνυμος είπε...

Καλώς, ντάρκ.Ας με κρίνει λοιπόν το κοινό από την απολιτιστη αντίδρασή μου σε αυτά που μου έγραψες :
σε γράφω στους τριχοφυείς και ευμεγέθεις όρχεις μου και σε περίπτωση που δεν κατάλαβες ΕΙΜΑΙ εχθρός σου!
Μπήκα εδώ, ακριβώς όπως και εσύ σε άλλους, να εκτονώσω την χλευαστική και νηκτική μου διάθεση.
Φεύγω για πάντα από το μπλόγκ σου, με τα ίδια συναισθήματα και σκέψεις που βγαίνω από ένα λεωφωρείο γεμάτο αλβανούς στις 1500 τον Ιούλιο χωρίς κλιματισμό:ανακουφισμένος, αναζητώντας απελπισμένα φρέσκο αέρα και ψάχνοντας τη τσέπη μου μήπως έχασα τίποτα.
Όσοι προλάβατε να διαβάσετε τα σχόλια μου, ελάτε στο μπλόγκ μου (http://dankanmakloud.blogspot.com/) να σας..... χέζω εκεί.

Ανώνυμος είπε...

Καλά βρε παιδιά μην τρέχετε τόσ γρήγορα. Με metablogging πετυχαίνονται οι μεγαλύτερες αναγνωσιμότητες , οπότε κι εσείς κάνετε το ίδιο
Η Google δίνει τη δυνατότητα σε όλους να δημιουργήσουν ένα ή περισσότερα blogs και να γράφουν ό,τι τους κατέβει.
Aρχισυντάκτες και εκδότες είστε για να κρίνετε τί γράφεται και πώς;
Και στην τελική η blogspot διέπρεψε με εκείνο το share your life όπου συμπεριλαμβάνεται και το σιδέρωμα και το κομμωτήριο και όλα , so...


Αγαπητέ dark conofman δέχομαι τις διορθώσεις αλλά δεν προλαβαίνω τώρα να θέσω υποψηφιότητα για Πούλιτζερ ( αυτά όσο αφορά το ύφος κλπ κλπ )

Δεν σας επιτέθηκαν δε όλοι μαζί σαν τις ύαινες όπως γράψατε, είναι κάτι περισσότερο αυτό , σκεφτείτε το λίγο σε σχέση με το συγκεκριμένο blog
*
Αγαπητέ macloud της γνωστής φατρίας των Highlanders Ι suppose, δεν πληγώθηκα - αν είναι δυνατόν ποτέ - από σχόλιο απλά νομίζω ότι ο dark conofman υπερβάλλει μάλλον ως νεόκοπος στη μπλογκόσφαιρα και ίσως υπερβολικά ζέων θερμοχωρητικά στα μέγιστα ακόμα.
Ναι μπορείς να σχολιάσεις κάποια πράγματα σε ένα blog αλλά δεν μπορείς να σχολιάσεις τη ζωή που κάνει κάποιος και την ανάγκη του να τη μοιραστεί με άλλους.
Στην τελική μην τον διαβάσεις αν σε χαλάει

Dark Conofman είπε...

Μικρή So Far,

σε πολλά απ' αυτά που είπες απάντησα ήδη, στο blog Μ.&Ν.Σ.Π.Τ.Π.Π.

Δυστυχώς, μία από σας που μου κάνετε κυρήγματα για την ελευθερία του λόγου, έχει μετριασμό σχολίων στο blog της.

Οπότε ας πω τα ίδια και πάλι: δε σχολίασα τη ζωή της ούτε το δικαίωμά της να τη μοιράζεται. Αναρωτήθηκα εαν υπάρχει ΝΟΗΜΑ στο να τη μοιράζεται με ΤΟΣΗ λεπτομέρεια.

Όσο για το "άμα δε σου αρέσει μη το διαβάσεις", θα δεις μια λεπτομερέστερη απάντησή μου αν τη δημοσιεύσει ποτέ η φίλη σου.

Προς το παρόν, δέξου αυτό σαν απάντηση. Δε συγκρίνω τον εαυτό μου με το Λαζόπουλο, αλλά με τη δική σου λογική ο Λαζόπουλος (αλλά και η Ελληνοφρένεια, το Ράδιο Αρβύλλα και πολλοί άλλοι) θα έπρεπε να μην κάνει εκπομπές- απλά ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΗΝ ΤΗΛΕΕΟΡΑΣΗ ΤΟΥ όποτε βλέπει κάτι που τον χαλάει.

Όσο για τα ορθογραφικά σου λάθη, προφανώς πας να ξεγελάσεις κάποιον που δε ξέρει ότι εσύ έκανες πρώτος ορθογραφικό έλεγχο σε 'μένα, λες και είμαστε στο δημοτικό, και εγώ σε απάντηση σου επεσήμανα τα δικά σου λάθη, για να καταλάβεις ότι δεν έχεις δικαίωμα να μιλάς.

Dark Conofman είπε...

Τυχόν ορθογραφικά λάθη στο προηγούμενιο ας μου συγχωρεθούν λόγω του ότι βιάζομαι γιατί με περιμένουν για ποτό